Przejdź do treści
HOHDE-kosmetyki - pozwól swojej skórze powiedzieć
HOHDE-kosmetyki - pozwól swojej skórze powiedzieć

Często zadawane


Kody promocyjne

Jak wykorzystać otrzymany kod rabatowy?

Kod rabatowy wpisuje się w przeznaczone dla niego pole w koszyku podczas składania zamówienia. Wprowadź otrzymany kod rabatowy w polu Rabat na stronie Metoda płatności. W takim przypadku cena Twojego zamówienia zostanie zaktualizowana zgodnie z kodem rabatowym.

Notatka Wartość kodu rabatowego jest odliczana od zamówienia przed naliczeniem kosztów wysyłki. Kod rabatowy nie pokrywa zatem ewentualnych kosztów wysyłki.

Co mam zrobić, jeśli kod nie działa?

Jeśli z jakiegoś powodu otrzymany kod rabatowy nie działa, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij e-mail na adres info@strnordic.fi . Najpierw jednak sprawdź, czy wprowadziłeś kod w dokładnie prawidłowym formacie i czy Twój kod rabatowy jest nadal ważny.

Zapomniałem kodu rabatowego. Czy mogę dodać to do zamówienia później?

Niestety nie można później dodać kodu rabatowego do zamówienia. Kod rabatowy należy wpisać w przeznaczonym dla niego polu podczas składania zamówienia.

Konto

Jakie korzyści czerpię z bycia lojalnym klientem? Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?

Możesz zapisać własne dane kontaktowe na koncie lojalnościowym, co znacznie ułatwia składanie zamówień. Możesz dodać wiele adresów wysyłki do swojego konta. Na swoim koncie możesz także przeglądać historię swoich zamówień, dzięki czemu z łatwością znajdziesz ponownie swoje ulubione produkty. Jeśli jednak chcesz, możesz zamówić nasze produkty bez logowania. Możesz założyć konto poprzez ten link .

Zapomniałem hasła, co mam zrobić? Jak mogę zmienić swoje hasło?

Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij Nie pamiętasz hasła? i postępuj zgodnie z instrukcjami. Instrukcję dotyczącą resetowania hasła otrzymasz na swój adres e-mail.

Jak zmienić swoje dane kontaktowe?

Możesz zmienić swoje dane kontaktowe logując się do własnego konta lojalnościowego.

Jak mogę usunąć swoje konto klienta?

Możesz zamknąć swoje konto klienta, kontaktując się z obsługą klienta z formularzem kontaktowym lub e-mailem info@strnordic.fi .

Recykling

Czy opakowania suplementów diety nadają się do recyklingu?

Tworzywo puszek po suplementach diety to polipropylen 05-PP, który nadaje się do recyklingu tworzyw sztucznych.

Jak pozbyć się przeterminowanego suplementu diety?

Witaminy, suplementy diety i produkty naturalne nie są odpadami niebezpiecznymi, dlatego można je wrzucać do bioodpadów lub spalać odpady.

Recenzje konsumentów

Czy recenzje produktów w sklepie internetowym są wystawiane przez klientów, którzy je zamówili?

Pola na opinie klientów na stronach produktów są otwarte, zatem teoretycznie istnieje możliwość, że recenzję napisała osoba, która nie zamawiała produktu.

Zapłata

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Możesz zapłacić za swoje zakupy za pomocą usług oferowanych przez Paytrail lub Klarna. Dzięki Paytrail możesz płacić w banku internetowym, kartą lub za pomocą MobilePay. Płatności za pośrednictwem Klarny można natomiast dokonać w bankowości internetowej, kartą, fakturą i płatnością częściową.

Zamówienie, dostawa i zwrot

Czy mogę zapisać zawartość koszyka i zamówić produkty później?

Tak, możesz, jeśli założyłeś dla siebie konto w sklepie internetowym. Za pomocą tego linku możesz założyć dla siebie konto w naszym sklepie internetowym. Po zalogowaniu się na swoje konto możesz kontynuować zakupy od miejsca, w którym je przerwałeś.

Czy możliwe jest śledzenie zamówienia?

Tak. Wraz z potwierdzeniem dostawy otrzymasz kod śledzenia, którego możesz użyć do monitorowania postępu zamówienia.

Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?

Zamówienia otrzymane do godziny 16:00 staramy się wysyłać tego samego dnia. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze, jednak nie więcej niż 5 dni roboczych.

Czy produkty można zamawiać za granicą?

Obecnie dostarczamy przesyłki e-commerce wyłącznie do Finlandii kontynentalnej.

Czy mogę później zmienić zamówienie?

Istnieje możliwość zmiany opłaconego zamówienia przed realizacją zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu.

Czy mogę później zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Możesz później zmienić adres dostawy swojego zamówienia, o ile Twoje zamówienie nie zostało przetworzone i wysłane. Jeśli później zdecydujesz się na zmianę adresu dostawy, skontaktuj się z nami natychmiast za pomocą formularza kontaktowego lub napisz na adres info@strnordic.fi .

Jak anulować zamówienie?

Możesz anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze zrealizowane, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@strnordic.fi .

Jak zwrócić produkt? W jaki sposób zwracane są płatności?

Możesz anulować zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, powiadamiając nas o tym. Możesz zwrócić produkt nadający się do sprzedaży bezpłatnie. Zwrócimy pieniądze na Twoje konto po otrzymaniu zwróconego produktu. Przeczytaj szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu tutaj.

Co mam zrobić, jeśli w dostarczonym zamówieniu występują wady? (Brakuje produktu, jest on wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.)

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz na adres info@strnordic.fi, a dowiemy się, gdzie występują braki. W wiadomości podaj numer zamówienia. Ułatwia to szybkie załatwienie sprawy.

Czy mogę zamówić produkty na inny adres dostawy?

Możesz. Podczas składania zamówienia podaj żądany adres dostawy.

Jakie są koszty dostawy produktów?

Więcej o sposobach i kosztach dostawy przeczytasz tutaj .

Produkty

Produkt niedostępny w sklepie internetowym. Kiedy będzie więcej?

Aktualizujemy stany magazynowe w czasie rzeczywistym i nie sprzedajemy produktów, których nie ma w magazynie. Jeżeli z jakiegoś powodu w naszym sklepie internetowym zabrakło żądanego produktu, postaramy się jak najszybciej zamówić jego większą ilość w magazynie. W przypadku suplementów diety terminy dostaw do naszego magazynu są dłuższe niż np. w przypadku produktów z kategorii spożywczej, jednak zawsze staramy się przewidywać sytuacje, aby produktów nie zabrakło na magazynie. Możesz poprosić nas o więcej informacji na temat dostępności produktu , korzystając z formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres info@strnordic.fi .

Skąd pochodzą surowce do suplementów diety?

Aktualnie w naszej ofercie znajdują się suplementy diety w formie tabletek i kapsułek, które produkowane są w Finlandii, Norwegii czy Holandii.

Skąd mam wiedzieć, że produkty są bezpieczne?

STR Nordic sprzedaje wyłącznie produkty, które zostały przetestowane i są bezpieczne. Składniki wszystkich naszych produktów są znane i powszechnie stosowane. Ściśle przestrzegamy przepisów Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) oraz obowiązujących przepisów. Aktywnie śledzimy również badania naukowe związane z tą dziedziną, zarówno dotyczące bezpieczeństwa składników, jak i ich działania. W naszym wyborze nie wybieramy wątpliwych lub niebezpiecznych składników. Zawsze wskazujemy również w informacjach o produkcie, czy istnieją ograniczenia w korzystaniu z produktu. Niewskazane są na przykład preparaty ziołowe dla kobiet w ciąży i karmiących piersią (np. ashwagandha, korzeń róży).

Co to jest EFSA?

EFSA, czyli Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności, to Europejska Agencja ds. Bezpieczeństwa Żywności lub organ, którego celem jest ochrona bezpieczeństwa konsumentów w odniesieniu do żywności w UE. EFSA reguluje bezpieczeństwo suplementów diety, dopuszczając jedynie uzasadnione oświadczenia zdrowotne dotyczące składników. Dozwolone oświadczenia zdrowotne zatwierdzone przez EFSA opierają się na obszernych dowodach naukowych dotyczących wpływu składników na zdrowie. STR Nordic zobowiązuje się do przestrzegania wytycznych EFSA w swoich działaniach marketingowych. Gwarantuje to, że komunikacja i marketing STR Nordic są rzetelne i oparte na rzeczywistych efektach produktów.

Co oznacza wartość referencyjna dziennego spożycia? Dlaczego te wartości procentowe są naprawdę wysokie w niektórych suplementach diety?

Wartością referencyjną dziennego spożycia jest ilość zgodna z oficjalnymi zaleceniami żywieniowymi dla substancji czynnych w ciągu dnia. Poniższe zalecenia dotyczące dziennego spożycia podają, jakie ilości można stosować, aby zapobiec stanom niedoborowym. Nie jest to więc górna granica bezpiecznego stosowania. W naszych suplementach diety postawiliśmy na optymalne ilości, biorąc pod uwagę wchłanialność substancji oraz istniejące doniesienia badawcze dotyczące dawek najlepiej prozdrowotnych. Przykładowo, niektóre z naszych produktów zawierają wielokrotnie więcej witamin z grupy B w porównaniu do wartości referencyjnej, gdyż taka ilość zapewnia maksymalne korzyści. Witaminy z grupy B są również rozpuszczalne w wodzie i nie kumulują się w organizmie, dzięki czemu stosowanie produktów jest w pełni bezpieczne.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub pisząc na adres info@strnordic.fi