Przejdź do treści
HOHDE-kosmetyki - pozwól swojej skórze powiedzieć
HOHDE-kosmetyki - pozwól swojej skórze powiedzieć

Często zadawane pytania

Kody rabatowe

Otrzymałam/em kod rabatowy. Jak go wykorzystać?

Kod rabatowy należy wprowadzić w przeznaczonym na to polu podczas składania zamówienia. Wpisz otrzymany kod w polu rabatowym na końcowym etapie składania zamówienia. W ten sposób cena zostanie zaktualizowana zgodnie z kodem rabatowym przed sfinalizowaniem zamówienia.

Uwaga: Wartość kodu rabatowego jest odejmowana od zamówienia przed obliczeniem kosztów wysyłki. Dlatego nie jest on stosowany do potencjalnych kosztów wysyłki.

Co zrobić jeśli kod nie działa?

Jeśli otrzymany kod rabatowy z jakiegoś powodu nie działa, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub adresu email  info@hohde.plPrzed skontaktowaniem się z nami upewnij się proszę czy kod został wpisany poprawnie oraz czy nadal jest ważny. 

Zapomniałam/em użyć kodu rabatowego. Czy mogę dodać go do zamówienia później?

 Niestety nie można dodać kodu do zamówienia po jego sfinalizowaniu. Należy go wprowadzić w przeznaczonym do tego polu przed sfinalizowaniem zamówienia.

Konto klienta

Co zyskuję po założeniu konta? Czy mogę zrobić zamówienie bez posiadania konta lub bez logowania?

Posiadając konto klienta, możesz zapisać na nim swoje dane, co ułatwia ponowne składanie zamówień. Do konta można również dodać kilka adresów wysyłki. Na swoim koncie możesz przeglądać historię zamówień, dzięki czemu możesz łatwo znaleźć swoje ulubione produkty. Nasze produkty można również zamawiać bez konieczności logowania się lub zakładania konta. Konto można utworzyć za pomocą tego linku.

Zapomniałam/em hasła, co robić? Jak zmienić hasło?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij Zapomniałeś hasła? i postępuj według instrukcji. Instrukcje dotyczące zresetowania hasła otrzymasz mailem. 

Jak zmienić swoje dane kontaktowe?

Swoje dane kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto.

Jak usunąć swoje konto?

Swoje konto możesz usunąć kontaktując się z obsługą klienta przez formularz kontaktowy lub wysyłając wiadomość na adres email info@hohde.pl

Opinie klientów

Czy opinie na temat produktów w sklepie internetowym są tworzone przez klientów, którzy zamówili produkty?

Pola na opinie klientów na stronach produktów są otwarte, więc teoretycznie możliwe jest, że recenzję napisała osoba, która nie zamówiła produktu.

Zamawianie, dostawa i zwroty

Czy mogę zapisać zawartość koszyka i zamówić produkty później?

Jeśli utworzyłaś/eś konto w sklepie internetowym i jesteś zalogowany, możesz złożyć zamówienie później. Konto w naszym sklepie internetowym można utworzyć klikając w ten link. Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł kontynuować zakupy w miejscu, w którym je wcześniej przerwałeś.

Czy mogę później zmienić zamówienie?

Zmiana zamówienia, które zostało złożone i opłacone jest możliwa przed jego przetworzeniem. Po przetworzeniu zamówienia wprowadzanie zmian nie jest już możliwe. Niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.

Czy mogę później zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Możesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.  Jeśli zdecydujesz się zmienić ades dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.

Jak anulować złożone właśnie zamówienie?

Możesz anulować zamówienie które nie zostało jeszcze przetworzone, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub lub wysyłając maila na adres info@hohde.pl Jeśli zamówienie zostało już przetworzone i wysłane, postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu zamówienia.

Co zrobić, jeśli zauważę problemy z dostarczonym zamówieniem? Na przykład jeśli brakuje produktu, produkt jest wadliwy lub produkt nie odpowiada zamówieniu.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl, zrobimy co w naszej mocy, żeby naprawić problem. W wiadomości zawrzyj numer zamówienia. To pomoże przyspieszyć przetwarzanie twojej reklamacji. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania w wypadku uszkodzonych produktów i innych problematycznych sytuacji, przeczytaj warunki zakupu. 

Czy mogę zamówić produkty na inny adres dostawy?

Tak. Adres, na który mają zostać dostarczone produkty podaj podczas zamawiania. 

Gdzie mogę sprawdzić koszt wysyłki?


Więcej informacji na temat kosztów dostawy i wysyłki znajduje się na osobnej stronie. Przeczytaj więcej o metodach i kosztach dostawy  tutaj.

Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając email na adres info@hohde.pl