Przejdź do treści
HOHDE - kosmetyki naturalne z Finlandii
HOHDE - kosmetyki naturalne z Finlandii

Często zadawane pytania

Kody rabatowe

Otrzymałam/em kod rabatowy. Jak go wykorzystać?

Kod rabatowy należy wprowadzić w przeznaczonym na to polu podczas składania zamówienia. Wpisz otrzymany kod w polu rabatowym na końcowym etapie składania zamówienia. W ten sposób cena zostanie zaktualizowana zgodnie z kodem rabatowym przed sfinalizowaniem zamówienia.

Uwaga: Wartość kodu rabatowego jest odejmowana od zamówienia przed obliczeniem kosztów wysyłki. Dlatego nie jest on stosowany do potencjalnych kosztów wysyłki.

Co zrobić jeśli kod nie działa?

Jeśli otrzymany kod rabatowy z jakiegoś powodu nie działa, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub adresu email  info@hohde.plPrzed skontaktowaniem się z nami upewnij się proszę czy kod został wpisany poprawnie oraz czy nadal jest ważny. 

Zapomniałam/em użyć kodu rabatowego. Czy mogę dodać go do zamówienia później?

 Niestety nie można dodać kodu do zamówienia po jego sfinalizowaniu. Należy go wprowadzić w przeznaczonym do tego polu przed sfinalizowaniem zamówienia.

Subskrypcje

Jak mogę rozpocząć subskrypcję?

Jeśli chcesz rozpocząć subskrypcję na regularne zamówienia jednego z naszych produktów, możesz to zrobić na indywidualnych stronach produktów, przed dodaniem produktu do koszyka lub korzystając z przyspieszonej płatności. Po wybraniu interwału dostawy i opłaceniu produktu, subskrypcja zostanie włączona. Otrzymasz e-maile przypominające i aktualizacje dotyczące twojej subskrypcji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Pamiętaj, że tylko niektóre produkty są dostępne w modelu subskrypcyjnym. Są one wyraźnie zaznaczone na stronach produktów. W innych przypadkach produkty są dostępne tylko jako jednorazowy zakup bez opcji subskrypcji.

W przypadku zniżek na produkty lub kodów rabatowych, zniżka dotyczy tylko pierwszej wysyłki produktu, chyba że zaznaczono inaczej.

Czy będę automatycznie obciążany za każdą kolejną wysyłkę?

Nie, nie będziesz automatycznie obciążany za kolejne wysyłki. Jeśli aktywowałeś subskrypcję przy zamawianiu produktu w naszym sklepie internetowym, otrzymasz e-mail przypominający zgodnie z wybranym interwałem dostawy przy składaniu pierwotnego zamówienia. Ten e-mail przypominający zawiera link do naszej strony w celu opłacenia kolejnej wysyłki produktu. Nie będziesz obciążony, dopóki sam nie dokonasz i nie potwierdzisz płatności za produkt.

Dlaczego otrzymałem e-mail o subskrypcji? Myślałem, że dokonałem jednorazowego zakupu.

Nasz sklep internetowy daje możliwość wyboru subskrypcji z różnymi interwałami dostaw przy pierwszym zamówieniu produktu. Mogłaś/eś przypadkowo wybrać model subskrypcyjny przed dodaniem go do koszyka. Jeśli było to przypadkowe, nie martw się. Nie będziesz automatycznie obciążany za kolejne dostawy, ani nie zostaną one wysłane do ciebie. Możesz łatwo anulować subskrypcję z poziomu ustawień subskrypcji w e-mailu lub koncie klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami, a pomożemy ci anulować subskrypcję.

Jak mogę wprowadzić zmiany w mojej subskrypcji?

Możesz wprowadzić zmiany w swojej subskrypcji klikając link w e-mailach subskrypcyjnych, które otrzymujesz, lub logując się na swoje konto klienta i uzyskując dostęp do ustawień subskrypcji poprzez portal klienta. Jeśli nie masz już e-maili subskrypcyjnych i nie założyłeś konta klienta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc we wprowadzaniu zmian.

Możesz łatwo pominąć dostawy, zmienić interwał dostaw, wstrzymać i wznowić dostawy. Możesz także zaktualizować swój adres e-mail i informacje o wysyłce dla swojej subskrypcji.

Możesz również dodawać produkty lub usuwać je z subskrypcji, a także zmieniać ilość produktów. Należy pamiętać, że produkty w ramach tej samej subskrypcji będą miały te same interwały dostaw. Jeśli chcesz mieć różne interwały, rozpocznij nową subskrypcję danego produktu.

Jak mogę anulować moją subskrypcję?

Możesz łatwo anulować swoją subskrypcję, klikając link w e-mailach subskrypcyjnych, które otrzymujesz, lub logując się na swoje konto klienta i uzyskując dostęp do ustawień subskrypcji poprzez portal klienta. Jeśli nie masz już e-maili subskrypcyjnych i nie założyłeś konta klienta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc w anulowaniu subskrypcji.

Możesz również postępować zgodnie z tymi samymi instrukcjami, aby ponownie aktywować swoją subskrypcję, kiedy tylko chcesz.

Konto klienta

Co zyskuję po założeniu konta? Czy mogę zrobić zamówienie bez posiadania konta lub bez logowania?

Posiadając konto klienta, możesz zapisać na nim swoje dane, co ułatwia ponowne składanie zamówień. Do konta można również dodać kilka adresów wysyłki. Na swoim koncie możesz przeglądać historię zamówień, dzięki czemu możesz łatwo znaleźć swoje ulubione produkty. Nasze produkty można również zamawiać bez konieczności logowania się lub zakładania konta. Konto można utworzyć za pomocą tego linku.

Zapomniałam/em hasła, co robić? Jak zmienić hasło?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij Zapomniałeś hasła? i postępuj według instrukcji. Instrukcje dotyczące zresetowania hasła otrzymasz mailem. 

Jak zmienić swoje dane kontaktowe?

Swoje dane kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto.

Jak usunąć swoje konto?

Swoje konto możesz usunąć kontaktując się z obsługą klienta przez formularz kontaktowy lub wysyłając wiadomość na adres email info@hohde.pl

Opinie klientów

Czy opinie na temat produktów w sklepie internetowym są tworzone przez klientów, którzy zamówili produkty?

Pola na opinie klientów na stronach produktów są otwarte, więc teoretycznie możliwe jest, że recenzję napisała osoba, która nie zamówiła produktu.

Zamawianie, dostawa i zwroty

Czy mogę zapisać zawartość koszyka i zamówić produkty później?

Jeśli utworzyłaś/eś konto w sklepie internetowym i jesteś zalogowany, możesz złożyć zamówienie później. Konto w naszym sklepie internetowym można utworzyć klikając w ten link. Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł kontynuować zakupy w miejscu, w którym je wcześniej przerwałeś.

Czy mogę później zmienić zamówienie?

Zmiana zamówienia, które zostało złożone i opłacone jest możliwa przed jego przetworzeniem. Po przetworzeniu zamówienia wprowadzanie zmian nie jest już możliwe. Niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.

Czy mogę później zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Możesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.  Jeśli zdecydujesz się zmienić ades dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.

Jak anulować złożone właśnie zamówienie?

Możesz anulować zamówienie które nie zostało jeszcze przetworzone, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub lub wysyłając maila na adres info@hohde.pl Jeśli zamówienie zostało już przetworzone i wysłane, postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu zamówienia.

Co zrobić, jeśli zauważę problemy z dostarczonym zamówieniem? Na przykład jeśli brakuje produktu, produkt jest wadliwy lub produkt nie odpowiada zamówieniu.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl, zrobimy co w naszej mocy, żeby naprawić problem. W wiadomości zawrzyj numer zamówienia. To pomoże przyspieszyć przetwarzanie twojej reklamacji. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania w wypadku uszkodzonych produktów i innych problematycznych sytuacji, przeczytaj warunki zakupu. 

Czy mogę zamówić produkty na inny adres dostawy?

Tak. Adres, na który mają zostać dostarczone produkty podaj podczas zamawiania. 

Gdzie mogę sprawdzić koszt wysyłki?


Więcej informacji na temat kosztów dostawy i wysyłki znajduje się na osobnej stronie. Przeczytaj więcej o metodach i kosztach dostawy  tutaj.

Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając email na adres info@hohde.pl