Kody rabatowe
Kod rabatowy należy wprowadzić w przeznaczonym na to polu podczas składania zamówienia. Wpisz otrzymany kod w polu rabatowym na końcowym etapie składania zamówienia. W ten sposób cena zostanie zaktualizowana zgodnie z kodem rabatowym przed sfinalizowaniem zamówienia.
Uwaga: Wartość kodu rabatowego jest odejmowana od zamówienia przed obliczeniem kosztów wysyłki. Dlatego nie jest on stosowany do potencjalnych kosztów wysyłki.
Jeśli otrzymany kod rabatowy z jakiegoś powodu nie działa, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub adresu email info@hohde.pl. Przed skontaktowaniem się z nami upewnij się proszę czy kod został wpisany poprawnie oraz czy nadal jest ważny.
Niestety nie można dodać kodu do zamówienia po jego sfinalizowaniu. Należy go wprowadzić w przeznaczonym do tego polu przed sfinalizowaniem zamówienia.
Konto klienta
Posiadając konto klienta, możesz zapisać na nim swoje dane, co ułatwia ponowne składanie zamówień. Do konta można również dodać kilka adresów wysyłki. Na swoim koncie możesz przeglądać historię zamówień, dzięki czemu możesz łatwo znaleźć swoje ulubione produkty. Nasze produkty można również zamawiać bez konieczności logowania się lub zakładania konta. Konto można utworzyć za pomocą tego linku.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij Zapomniałeś hasła? i postępuj według instrukcji. Instrukcje dotyczące zresetowania hasła otrzymasz mailem.
Swoje dane kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto.
Swoje konto możesz usunąć kontaktując się z obsługą klienta przez formularz kontaktowy lub wysyłając wiadomość na adres email info@hohde.pl
Opinie klientów
Pola na opinie klientów na stronach produktów są otwarte, więc teoretycznie możliwe jest, że recenzję napisała osoba, która nie zamówiła produktu.
Zamawianie, dostawa i zwroty
Jeśli utworzyłaś/eś konto w sklepie internetowym i jesteś zalogowany, możesz złożyć zamówienie później. Konto w naszym sklepie internetowym można utworzyć klikając w ten link. Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł kontynuować zakupy w miejscu, w którym je wcześniej przerwałeś.
Zmiana zamówienia, które zostało złożone i opłacone jest możliwa przed jego przetworzeniem. Po przetworzeniu zamówienia wprowadzanie zmian nie jest już możliwe. Niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.
Możesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone. Jeśli zdecydujesz się zmienić ades dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.
Możesz anulować zamówienie które nie zostało jeszcze przetworzone, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub lub wysyłając maila na adres info@hohde.pl Jeśli zamówienie zostało już przetworzone i wysłane, postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu zamówienia.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl, zrobimy co w naszej mocy, żeby naprawić problem. W wiadomości zawrzyj numer zamówienia. To pomoże przyspieszyć przetwarzanie twojej reklamacji. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania w wypadku uszkodzonych produktów i innych problematycznych sytuacji, przeczytaj warunki zakupu.
Tak. Adres, na który mają zostać dostarczone produkty podaj podczas zamawiania.
Więcej informacji na temat kosztów dostawy i wysyłki znajduje się na osobnej stronie. Przeczytaj więcej o metodach i kosztach dostawy tutaj.
Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?
Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając email na adres info@hohde.pl