Kody rabatowe
Kod rabatowy należy wprowadzić w przeznaczonym na to polu podczas składania zamówienia. Wpisz otrzymany kod w polu rabatowym na końcowym etapie składania zamówienia. W ten sposób cena zostanie zaktualizowana zgodnie z kodem rabatowym przed sfinalizowaniem zamówienia.
Uwaga: Wartość kodu rabatowego jest odejmowana od zamówienia przed obliczeniem kosztów wysyłki. Dlatego nie jest on stosowany do potencjalnych kosztów wysyłki.
Jeśli otrzymany kod rabatowy z jakiegoś powodu nie działa, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub adresu email info@hohde.pl. Przed skontaktowaniem się z nami upewnij się proszę czy kod został wpisany poprawnie oraz czy nadal jest ważny.
Niestety nie można dodać kodu do zamówienia po jego sfinalizowaniu. Należy go wprowadzić w przeznaczonym do tego polu przed sfinalizowaniem zamówienia.
Subskrypcje
Jeśli chcesz rozpocząć subskrypcję na regularne zamówienia jednego z naszych produktów, możesz to zrobić na indywidualnych stronach produktów, przed dodaniem produktu do koszyka lub korzystając z przyspieszonej płatności. Po wybraniu interwału dostawy i opłaceniu produktu, subskrypcja zostanie włączona. Otrzymasz e-maile przypominające i aktualizacje dotyczące twojej subskrypcji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Pamiętaj, że tylko niektóre produkty są dostępne w modelu subskrypcyjnym. Są one wyraźnie zaznaczone na stronach produktów. W innych przypadkach produkty są dostępne tylko jako jednorazowy zakup bez opcji subskrypcji.
W przypadku zniżek na produkty lub kodów rabatowych, zniżka dotyczy tylko pierwszej wysyłki produktu, chyba że zaznaczono inaczej.
Jeśli aktywowałaś/eś subskrypcję podczas zamawiania produktu w naszym sklepie internetowym, dzień wcześniej otrzymasz e-mail z przypomnieniem o nadchodzących opłatach, a także e-mail z potwierdzeniem zamówienia dla każdej dodatkowej opłaty na Twojej karcie płatniczej, zgodnie z częstotliwością dostaw wybraną podczas składania pierwotnego zamówienia.
W przypadku, gdy nie można obciążyć karty płatniczej (np. karta straciła ważność), otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o błędzie, abyś mogła/mógł zaktualizować dane karty lub wprowadzić inne niezbędne zmiany w subskrypcji. Jeśli próbowano obciążyć kartę zbyt wiele razy, subskrypcja zostanie automatycznie wstrzymana i będzie trzeba ją ponownie aktywować na koncie, aby móc wznowić otrzymywanie przesyłek. W razie jakichkolwiek trudności lub pytań dotyczących tego procesu zawsze możesz się z nami skontaktować.
Nasz sklep internetowy daje możliwość wyboru subskrypcji z różnymi interwałami dostaw przy pierwszym zamówieniu produktu. Mogłaś/eś przypadkowo wybrać model subskrypcyjny przed dodaniem go do koszyka. Przy kasie powinieneś/powinnaś zobaczyć informację, że zamówienie dotyczy cyklicznej subskrypcji, i zaakceptować zasady subskrypcji, a także dostać e-mail z potwierdzeniem subskrypcji. Możesz łatwo anulować subskrypcję z poziomu ustawień subskrypcji w koncie klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami, a pomożemy ci anulować subskrypcję.
Możesz wprowadzić zmiany w swojej subskrypcji klikając link w e-mailach subskrypcyjnych, które otrzymujesz, lub logując się na swoje konto klienta i uzyskując dostęp do ustawień subskrypcji poprzez portal klienta. Jeśli nie masz już e-maili subskrypcyjnych i nie założyłeś konta klienta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc we wprowadzaniu zmian.
Możesz łatwo pominąć dostawy, zmienić interwał dostaw, wstrzymać i wznowić dostawy. Możesz także zaktualizować swój adres e-mail i informacje o wysyłce dla swojej subskrypcji.
Możesz również dodawać produkty lub usuwać je z subskrypcji, a także zmieniać ilość produktów. Należy pamiętać, że produkty w ramach tej samej subskrypcji będą miały te same interwały dostaw. Jeśli chcesz mieć różne interwały, rozpocznij nową subskrypcję danego produktu.
Możesz łatwo anulować swoją subskrypcję, klikając link w e-mailach subskrypcyjnych, które otrzymujesz, lub logując się na swoje konto klienta i uzyskując dostęp do ustawień subskrypcji poprzez portal klienta. Jeśli nie masz już e-maili subskrypcyjnych i nie założyłeś konta klienta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc w anulowaniu subskrypcji.
Możesz również postępować zgodnie z tymi samymi instrukcjami, aby ponownie aktywować swoją subskrypcję, kiedy tylko chcesz.
Konto klienta
Posiadając konto klienta, możesz zapisać na nim swoje dane, co ułatwia ponowne składanie zamówień. Do konta można również dodać kilka adresów wysyłki. Na swoim koncie możesz przeglądać historię zamówień, dzięki czemu możesz łatwo znaleźć swoje ulubione produkty. Nasze produkty można również zamawiać bez konieczności logowania się lub zakładania konta. Konto można utworzyć za pomocą tego linku.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij Zapomniałeś hasła? i postępuj według instrukcji. Instrukcje dotyczące zresetowania hasła otrzymasz mailem.
Swoje dane kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto.
Swoje konto możesz usunąć kontaktując się z obsługą klienta przez formularz kontaktowy lub wysyłając wiadomość na adres email info@hohde.pl
Opinie klientów
Pola na opinie klientów na stronach produktów są otwarte, więc teoretycznie możliwe jest, że recenzję napisała osoba, która nie zamówiła produktu.
Zamawianie, dostawa i zwroty
Jeśli utworzyłaś/eś konto w sklepie internetowym i jesteś zalogowany, możesz złożyć zamówienie później. Konto w naszym sklepie internetowym można utworzyć klikając w ten link. Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł kontynuować zakupy w miejscu, w którym je wcześniej przerwałeś.
Zmiana zamówienia, które zostało złożone i opłacone jest możliwa przed jego przetworzeniem. Po przetworzeniu zamówienia wprowadzanie zmian nie jest już możliwe. Niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.
Możesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone. Jeśli zdecydujesz się zmienić ades dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl w sprawie zmian w zamówieniu.
Możesz anulować zamówienie które nie zostało jeszcze przetworzone, kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub lub wysyłając maila na adres info@hohde.pl Jeśli zamówienie zostało już przetworzone i wysłane, postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu zamówienia.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij maila na adres info@hohde.pl, zrobimy co w naszej mocy, żeby naprawić problem. W wiadomości zawrzyj numer zamówienia. To pomoże przyspieszyć przetwarzanie twojej reklamacji. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania w wypadku uszkodzonych produktów i innych problematycznych sytuacji, przeczytaj warunki zakupu.
Tak. Adres, na który mają zostać dostarczone produkty podaj podczas zamawiania.
Więcej informacji na temat kosztów dostawy i wysyłki znajduje się na osobnej stronie. Przeczytaj więcej o metodach i kosztach dostawy tutaj.
Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?
Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając email na adres info@hohde.pl